Beheer

Vanaf de oprichting in 2002 is het fundament van onze dienstverlening het succesvol beheren van de ICT infrastructuren voor middelgrote bedrijven en instellingen. Daarbij kunnen wij voorzien in een 1e lijn eindgebruikersondersteuning, 2e / 3e lijn beheer en support, proactief beheer en monitoring. Tevens bieden wij, samen met onze partners, ook het beheer aan van SharePoint omgevingen, Oracle omgevingen en kunnen wij SAP Basisbeheer uitvoeren.

Op werkdagen zijn onze medewerkers van het servicedeskteam  bereikbaar tussen 7.30 en 17.30 uur. Daarnaast is het mogelijk om 7 x 24 uur support in te richten door middel van een stand-by dienst.

Naast expertise op het gebied van beheer, hebben wij ons de afgelopen jaren gespecialiseerd in Workspaces , Clouddiensten, Security en Office365.

Beheer

Meer info? Neem contact op met Bram

E-mail:
sales@itsn.nl
Telefoon:
0888 - 11 11 11