Device as a Service (DaaS)

ITSN heeft een 'device as a service' dienst ontwikkelt. Vooral geschikt voor de 'mobiele workforce' in een organisatie.

Verder maakt deze dienst uniek dat:

  • ITSN met behulp van Microsoft Intune en Autopilot de werkplek 'persona' afhankelijk volautomatisch installeert (en ook op afstand kan herinstalleren als dit nodig is) en security features biedt zoals dis encryptie en MFA toegang
  • ITSN de werkplek persoonlijk aan de betreffende medewerker uitlevert inclusief de gebruikersovereenkomst van de betreffende organisatie
  • ITSN de werkplek vervangt indien nodig om zo de medewerker weer zo snel mogelijk productief te hebben
  • ITSN de vloot van werkplekken beheert inclusief asset management
  • ITSN via een eigen Servicedesk een volledige gebruikersondersteuning biedt
  • ITSN, indien gewenst, ook kan ondersteunen bij de communicatie en adoptie van het werken met een modern werkplek concept

En dat allemaal voor een vaste prijs per maand.

Recent hebben wij van BrabantZorg de opdracht gekregen om de ‘Microsoft Surface Go as a service’ voor meer dan 2.000 zorgmedewerkers in te zetten. Met deze 'device as a service' wordt u volledig ontzorgt en hoeft u zelf niet meer te investeren in de hardware, logistiek, asset administratie en de gebruikersondersteuning.

Download direct de flyer ITSN - Device as a Service en de flyer - Surface as a Service

Cloud Ready

Meer info? Neem contact op met het Sales team

E-mail:
sales@itsn.nl
Telefoon:
0888 - 11 11 11