ITSN medewerkers centraal in nieuwe campagne

Your window to the world. Dat is de nieuwe corporate pay-off van ITSN, de aanbieder van ICT-oplossingen in Zuidoost-Nederland. Het bedrijf, met vestigingen in Venlo en Eindhoven, zet bij de ontwikkeling van de nieuwe campagne de medewerker centraal. ITSN is zich bewust van de toegevoegde waarde van haar eigen medewerkers.

Klantgericht

Het verschil in de werkwijze ten opzichte van overige ICT-aanbieders is dat ITSN, naast het aanbieden van ICT-oplossingen, een belangrijke rol weglegt voor de medewerkers binnen het bedrijf. Zij zijn diegene die contact hebben met de klanten en de juiste oplossingen realiseren en dienstverlening leveren. Door ze letterlijk centraal te zetten in de nieuwe campagne, de gebruikte beelden zijn gemaakt van de medewerkers zelf, benadrukt ITSN de waarde en kennis van haar medewerkers.

Open up

De digitale omgeving, het dashboard van ITSN, is de “window” die ervoor zorgt dat de werkplek en informatie voor de medewerkers van haar klanten overal en veilig toegankelijk is. Geen zorgen meer; alles is onder controle voor de klanten van ITSN.

Hans Hendrikx, directielid bij ITSN, ligt verder toe: “Open up betekent dat we ervoor zorgen dat de medewerkers van onze klanten overal en veilig kunnen werken. Daarnaast is open up ook een interne waarde waar we als organisatie voor willen staan; we zorgen ervoor dat iedereen met plezier en passie zijn werk kan doen. We vinden het belangrijk dat er een open cultuur heerst. Als klant merk je dat door de optimale inzet en betrokkenheid van onze medewerkers.”

Terug naar overzicht

1