Woonwenz besteedt IT uit aan ITSN

Woonwenz is de grootste woningcorporatie in de regio Venlo en heeft circa 8.000 woningen en 1.800 andere vastgoedobjecten in eigendom en beheer. Woonwenz heeft de vernieuwing van de centrale IT infrastructuur en het dagelijks beheer daarop aan ITSN uitbesteedt. ITSN gaat de centrale IT infrastructuur vernieuwen, inclusief een nieuw WiFI netwerk op het hoofdkantoor én de inzet van de Microsoft Cloud dienst Office365.

De kernactiviteit van Woonwenz is het bouwen, beheren en verhuren van betaalbare huurwoningen. In de eerste plaats voor mensen die geen koopwoning of duurdere (vrije sector) huurwoning kunnen betalen. Verreweg de meeste huurwoningen van Woonwenz zijn dan ook sociale huurwoningen, huurwoningen met een huurprijs onder de huurtoeslaggrens. Daarnaast zet Woonwenz zich in voor het huisvesten van bijzondere doelgroepen en verhuren wij op beperkte schaal ook middel dure huurwoningen en bedrijfsruimtes.

Zoals de naam al zegt (woonwENZ, wonen enzovoorts) vindt Woonwenz wij dat wonen meer is dan een dak boven het hoofd. Ook een prettige woonomgeving waar mensen op een fijne manier met elkaar samen kunnen wonen is van groot belang. Daarom investeert Woonwenz ook in de leefbaarheid van wijken, veelal samen met partners als de gemeente, zorg- en welzijnsinstellingen en natuurlijk de wijkbewoners zelf.


Over ITSN

ITSN is een aanbieder van ICT-diensten in de regio Zuidoost-Nederland met vestigingen in Venlo en Eindhoven. ITSN wil haar klanten en hun medewerkers het best passende “window” geven waarin ze hun dagelijkse werk kunnen doen. Een veilige en altijd beschikbare toegang tot hun eigen wereld. Hun bedrijfsapplicaties en informatie op welk apparaat dan ook toegankelijk en beschikbaar hebben: “Your window to the World” is daarbij onze missie.

Hiervoor ontwerpt en implementeert ITSN een passende “workspace” voor onze klanten en hun medewerkers. De achterliggende bedrijfsapplicaties, systemen en kantoorautomatisering wordt vanuit de Cloud of in combinatie met een eigen infrastructuur ontsloten. Voor kantoorautomatisering zet ITSN graag de Office365 diensten van Microsoft in.

Hierbij wordt email, opslaan en delen van documenten, online vergaderingen, chatten, audio- en videogesprekken, persoonlijke dataopslag en samenwerken met collega’s of externe partners middels de Microsoft Cloud oplossing aangeboden.

Bedrijfssoftware, die nog geen cloud oplossing aanbieden, kunnen via ITSN Cloud IAAS diensten van Microsoft Azure of van Uniserver aangeboden worden. Voor beveiliging van de hele workspace biedt ITSN diverse security diensten aan zoals mail en data encryptie, periodieke security health checks en netwerk monitoring die ons in staat stellen de kwetsbaarheden van zowel buiten als binnen te minimaliseren.

Het geheel managed ITSN graag voor u op basis van heldere en transparante prestatie afspraken. Dit alles doen wij vanuit onze kernwaarden Puur, Passie en Plezier. Puur in de afspraken en omgang met onze klanten, medewerkers en partners. Passie voor ons vak, betrokken en geïnteresseerd in de rol van ICT voor onze klanten. Plezier in ons werk en in het zien van én denken in nieuwe mogelijkheden.

Op bijgevoegde foto feliciteren Rens van Tilburg, manager Bedrijfsvoering van Woonwenz, en Hans Hendrikx, Commercieel Directeur van ITSN, elkaar met de langdurige samenwerking.


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Hans Hendrikx
Tel: +31 888 111111
Email h.hendrikx@itsn.nl
Terug naar overzicht

Meer info? Neem contact op met René en Hans

E-mail:
sales@itsn.nl
Telefoon:
0888 - 11 11 11