Serviceorganisatie

Servicemodel ITSN

ITSN heeft ervoor gekozen deze servicedesks op basis van ITIL in te richten en met veel probleemoplossend vermogen te voorzien waardoor het overgrote deel van de ingediende incidenten en wijzigingen binnen de servicedesk kunnen worden opgelost en behandeld. De servicedesks worden binnen de service organisatie van ITSN ondersteund door:

  • 3e lijn supportafdeling (voor de complexe incidenten en probleembeheer)
  • Afdeling proactief beheer (voor monitoring; patchmanagement; security)
  • Servicemanagement (advies, rapportage en contractmanagement)

 

Bereikbaarheid

De ITSN Servicedesk is ieder werkdag bereikbaar van 7.30 uur tot 17.30 uur, met uitzondering van de volgende nationale feestdagen:

  • 2e Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 2e Pinksterdag
  • 1e en 2e Kerstdag
  • Nieuwjaarsdag

ITSN Klantenportal

ITSN biedt klanten een omgeving, een dashboard, waar alles overzichtelijk staat weergegeven. Uw persoonlijke log-in ontvangt u van onze medewerkers.

Inloggen My ITSN Klantportaal Inloggen Op Mikogo

Contactinformatie Serviceorganisatie

ITSN kiest bewust voor het werken met vaste contactpersonen voor onze klanten. Een klant wordt gekoppeld aan een servicedesk, bestaande uit minimaal 3 servicedesk medewerkers. De klant krijgt door middel van een direct telefoonnummer en een direct email adres rechtstreeks contact met zijn servicedesk.

1e lijns support

Servicedesk medewerkers:
Bram Bovens, René Driessen, Johnno Haanen, Natascha Huijs, Riccardo Maeghs, Pieter Smeets, Ruud Spreeuwenberg en Yasin Mousavi.

Telefoon:
0888-1111 93
E-mail:
servicedeskgroep3@itsn.nl

Servicedesk 1 & 2

Servicedesk medewerkers:
Rob Holtman, Robbert Cuppen, Mark van Dinteren en Mark Wouda

Telefoon:
0888-1111 91 (92)
E-mail:
servicedeskgroep1@itsn.nl

Servicedesk 3

Servicedesk medewerkers:
Joeri Dehing, Leon Steeghs, Ralph Thönissen, Bert Pubben en Alex Willems.

Telefoon:
0888-1111 93
E-mail:
servicedeskgroep3@itsn.nl