Serviceorganisatie

Servicemodel ITSN

Onze dienstverlening gaat verder dan het leveren van ICT gerelateerde diensten en producten. Het gaat om de synergie met onze klanten voor de langere termijn om zo optimaal mogelijk te presteren voor datgeen waar wij u mee van dienst kunnen zijn. De Servicedesk is de spil in onze organisatie als het gaat om technische vraagstukken zoals wijzigingsverzoeken, het melden van incidenten/ service verzoeken etc.

ITSN heeft ervoor gekozen deze servicedesks op basis van ITIL in te richten en met veel probleemoplossend vermogen te voorzien waardoor het overgrote deel van de ingediende incidenten en wijzigingen binnen de servicedesk kunnen worden opgelost en behandeld. De servicedesks worden binnen de service organisatie van ITSN ondersteund door:

  • 3e lijn supportafdeling (voor de complexe incidenten en probleembeheer)
  • Afdeling proactief beheer (voor monitoring; patchmanagement; security)
  • Servicemanagement (advies, rapportage en contractmanagement)

 

Bereikbaarheid

De ITSN Servicedesk is ieder werkdag bereikbaar van 7.30 uur tot 17.30 uur, met uitzondering van de volgende nationale feestdagen:

  • 2e Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 2e Pinksterdag
  • 1e en 2e Kerstdag
  • Nieuwjaarsdag

ITSN Klantenportal

ITSN biedt klanten een omgeving, een dashboard, waar alles overzichtelijk staat weergegeven. Uw persoonlijke log-in ontvangt u van onze medewerkers.

Inloggen My ITSN Klantportaal Inloggen Op Mikogo

Contactinformatie Serviceorganisatie

ITSN kiest bewust voor het werken met vaste contactpersonen voor onze klanten. Een klant wordt gekoppeld aan een servicedesk, bestaande uit minimaal 3 servicedesk medewerkers. De klant krijgt door middel van een direct telefoonnummer rechtstreeks contact met zijn servicedesk.

Eerstelijns support

Servicedesk medewerkers:
Onze medewerkers van eerstelijns support zijn jouw eerste aanspreekpunt. Zij beantwoorden 'basisvragen' van gebruikers, verwijzen je door en maken indien nodig melding van jouw inhoudelijke vragen of incidenten.

Telefoon:
0888-1111 91 (92 of 93)
E-mail:
servicedesk@itsn.nl

Servicedesk

Servicedesk medewerkers:
Onze medewerkers van de servicedesk beantwoorden inhoudelijke vragen, lossen incidenten op en koppelen dat ook weer terug naar de melder. Onze servicedesk signaleert tevens verbeterpunten en zij denken actief mee over structurele oplossingen van regelmatig voorkomende problemen.De servicedesk is in twee groepen verdeeld voor technische ondersteuning van klantgroepen. Verdeling is gemaakt voor kleine- en middelgrote klanten & de grote klanten.

Telefoon:
E-mail:
servicedesk@itsn.nl